Cum să provoci un infarct....ne spune mai multe PNL!

Recunosc: de ceva timp cârcotim şi complotăm cu Alraman (nu vă spun cine e Alraman, dacă o să dorească o să spună şi singur) împotriva lui Nea VV printr-un articol.

Preluat de CURAJ.NET.

Nu mai ţin minte în ce context a început discuţia, dar ambii am ajuns la concluzia că trebuie să-i găsim toate mătuşile lui VV, astfel încât „Mătuşa Tamara” a lui Adrian Năstase să devină un precedent şi peste Prut.

M-am gândit eu mult să scriu sau să nu scriu acel articol şi am ajuns la concluzia că de fapt toate băbuţele din Moldova au un comportament dubios atunci când este vorba despre comunişti, pentru că brusc încep să joace rolul de „Mătuşă Tamara” de tip moldovikan, chiar dacă VV nu le-a trecut pe numele lor case, terenuri, pizzerii şi alte ninunăţîi pe care mai mult le are decât nu le are în proprietatea sa de umil comunist de pe plaiuri atât de mioritice... . Numai Maia Lăguţa cât face! O mătuşă din asta, probabil, şi-ar fi dorit şi Năstase, dar na... ne vsem dano! Să ne bucurăm de babele noastre şi de insistenţa cu care promovează acestea „comunismul de tip ortodox”.

Au trecut câteva săptămâni de la acea discuţie. Din când în când ideea îmi mai dădea târcoale, dar o goneam, precum Grivei goneşte motanii din mahală şi încercam să-mi ocup gândurile cu ceva mai puţin important pentru viitorul luminos al ţării, că de... eram în vacanţă şi eu.

Astăzi, însă, am găsit un anunţ pe Info-Prim-Neo şi am realizat că nu căutam acolo unde trebuie mătuşile, pentru că le-am găsit la Partidul Naţional Liberal. Citiţi şi singuri anunţul:

„PARTIDUL NATIONAL LIBERAL invita reprezentantii mass-media la conferinta de presa cu tema „Unirea cu Romania – singura cale de integrare accelerata a Republicii Moldova in Uniunea Europeana”.

Conferinta va avea loc miercuri, 21 aprilie, cu incepere de la ora 11.00, in sala de conferinte a Agentiei de presa “Info-Prim Neo”, Casa Presei, str. Puskin 22, of. 446.

Telefon de contact – 93 00 73, 0.671 37 495
E-mail: ipn@info-prim.md, v.vasilica@info-prim.md

Lucrarile conferintei pot fi urmarite on-line pe site-ul Agentiei www.info-prim.md si accesate ulterior in arhiva.”

Vă rog, vă implor, trimiteţi o invitaţie la această dezbatere şi la adresa lui VV! Iar noi, viitorul ingrat al ţării, care nu a ştiut să aprecieze toate „lucrăturile bune” pe care le-a făcut partidu’ vă vom rămâne recunoscători!

0 comentarii: