BOOKFEST 2010 ... autori, titluri şi preţuri... :)

Este pentru prima dată când vizitez târgul de carte BOOKFEST. De obicei eram deja plecată din Bucureşti în luna iunie. Anul acesta, însă, am avut posibilitatea să schimb puţin programul şi am profitat de posibilitatea de a mai cumpăra hrană pentru suflet. Ieri, când le spuneam părinţilor că o să merg la un târg de carte, mama, speriată, m-a întrebat câte cărţi mi-am pus în gând să achiziţionez, căci ţine minte foarte bine anul 2007 când i-am trimis acasă un geamantan plin cu cărţi.

- Mamă, stai liniştită, am cumpărat doar cinci, dar nu-i bai, mai e şi mâine BOOKFEST-ul!!! :D

1. Jurnal rusesc - Anna Politkovskaia - este o carte pe care doream demult să o am. Am gasit-o abia când ieşeam, deşi m-am uitat după ea preţ de patru ore cât am hoinărit printre edituri. Mulţumesc, Miki, pentru ajutor! Fără ochiul tău ager nu cred că aveam şansa să răsfoiesc această carte acum.

2. Alexandr Soljeniţân - un scriitor cu prezenţe multiple la târgurile de carte. Editura Univers a pus la dispoziţia cititorilor săi un număr mare de opere semnate de omul Gulagului.
3. Cartea cu fleacuri - titlul este destul de amuzant ... :)
4. Editura Militară ca întotdeauna a pus la dispoziţia cititorilor interesaţi de istoria armatei titluri noi. De aici iau cărţi pentru tatăl meu.


5. România orientală. 160 de ani - Mihail E. Ionescu - autorul cărţii este conducătorul meu la teza de doctorat. Noi îl numim Generalul Ionescu! :D Aceasta este una din multele cărţi semnate de domnia sa - Editura Militară.
6. Românii basarabeni în istoria militară a Rusiei - Anatol Leşcu - cartea pentru tata ... :)
Am mai cumpărat: "Moartea unui spion. Povestea lui Alexandr Litvinenko" de Alan S. Cowell, "Lumea a doua. Imperii şi influenţă în noua ordine globală" de Parag Khanna şi "Noua diplomaţie" semnată de Shaun Riordan (o carte mai veche, dar cu bibliografie bună).

0 comentarii: