Să-l cunoaştem pe Dylan... :)

Când am deschis dimineaţă laptopul am găsit un link printre mesajele offline pe care stăruitor mi le lasă Alraman în fiecare zi (e foarte matinal!). După zâmbetul care însoţea link-ul mi-am dat seama că aceasta este pagina pe care ar trebui să o deschid prima. Zis şi făcut! Mare mi-a fost mirarea să găsesc acolo o poza unei hârtii roşii îndoite pe care scria "Cahul... Brânza...".

Nici nu mi-am pus ochelarii şi am început să citesc. Involuntar am început să zâmbesc la postările acestui tânăr american, voluntar Green Peace - Dylan Porter. Este doar de câteva zile în Moldova, dar a reuşit să facă mult mai multe decât am făcut eu în cei 14 ani cât am locuit în satul meu natal. A muls vaca, a ţinut un cocoş de aripi, a mâncat dimineaţa cartofi prăjiţi cu salată şi s-a înţeles cu lumea.

În viaţa mea nu m-am apropiat de o vacă, Dylan a făcut-o... :D ... merită o medalie (că tot se dau pe la noi cui merită şi cui nu merită)! Mă tem de ele... .

O să-i urmăresc blogul! Sunt foarte curioasă să văd cum percepe un străin viaţa din Cheese ... :D

Bun venit, Dylan!

PS: merge vorba în târg că zilele astea prin zona Cheese peştele se cam dă la nadă ... şi e mult peşteeeeeeee... ;)

0 comentarii: