Unde-i logica jocului de-a calea ferata?




Azi am vazut aceasta stire:

"Construcţia tronsonului de cale ferată Cahul-Giurgiuleşti a prejudiciat statul cu circa 21 de milioane de lei. Curtea de Conturi a constatat că lucrările au fost efectuate cu încălcări ale normelor de construcţii şi cu cheltuieli nejustificate.

Evaluatorii dau vina pe fosta conducere a Căilor Ferate, care, potrivit lor, nu a asigurat monitorizare eficientă şi verificarea execuţiei corecte a construcţiilor. Raportul Curţii de Conturi va fi expediat Centrului Anticorupţie. Lucrările la tronsonul de cale ferată „Cahul-Giurgiuleşti” au început în 2007 şi s-au încheiat în 2010. Cei 50 de kilometri de cale ferată au costat, estimativ, 800 de milioane de lei."

Sursa: Publika.md

Mai sus sunt poze facute de mine vara trecuta (2010), dupa ce a fost mutata calea ferata cu doi metri mai departe de malul Prutului. Digul de sustinere a malului a fost construit in anul 2010. Cineva si-a dat seama ca e posibil sa se prabuseasca cu tot cu cale ferata, daca nu va fi intarit si daca nivelul apei din rau va creste prea mult. Ca sa construiasca acest zid, a fost nevoie sa mute ecartamentul de cale ferata, la numai dupa doi ani de exploatare... .

Intrebarea este urmatoarea: nu se putea lucrul acesta face inca de la inceputul lucrarilor la calea ferata Giurgiulesti-Cahul? De ce mereu facem, ca mai apoi sa refacem? Cine pe cine a dorit sa amageasca si cine va raspunde pentru aceasta magarie?

0 comentarii: