Jurnal de Bord ... ziua I

Este prima zi a unei lungi şi frumoase călătorii (sper eu). Destinaţia: Caucaz - zona pe care trebuie să o explorăm cât mai bine şi să îi servim din bunătăţi publicului român. Misiune grea, dar care merită să depunem un efort intelectual maxim.

După cum era de aşteptat nu există un zbor direct Bucureşti - Tbilisi (primul oraş pe lista noastră), aşa că am aşteptat aproximativ cinci ore în aeroportul din Praga între zboruri. Plouă. Plouă nu nervos, ci încet şi mult, extrem de mult, eu fiind obişnuită cu ploile de după amiază din Bucureşti, care vin repede şi pleacă şi mai repede,  cedând iarăşi loc soarelui, astfel încât să ne putem minuna de un apus curat şi limpede.

Desigur că îmi pare rău că nu am vizitat Praga, dar mi-am promis că o să revin aici, în altă calitate, cea de simplu vizitator. Până atunci încerc să mă bucur de mirosul de cafea de lângă mine, de mix-ul de jazz amestecat cu bossa nova, care îmi mângâie urechile şi de lumea care nu se grăbeşte, care are timp să savureze  o carte.

0 comentarii: