Iarăși despre limbă...

Se pare că această săptămână o vom dedica în întregime limbii. Care limbă? Care vă convine mai mult.

După ce am urmărit cu maaaaaaaaaaaaaaare interes ce se întâmplă la vecinii noștri de la Est, adică ucrainenii, astăzi ne-a venit și nouă rândul să ne agățăm de limba noastră.

Pe la ora 10 și un pic, după ce am scotocit prin niște cutii la muncă, m-am așezat în fața laptop-ului. Minune mare! Știre bombă! Mișin părăsește fracțiunea comunistă din Parlament. Extaz la celelalte fracțiuni. Aprecieri care mai de care, încurajări, declarații!!! Mișin nu pleacă singur: a luat cu el încă doi rătăciți și cică va mai urma ... :D

Dar de ce pleacă Mișin, mă întreb eu?

Mișin ne răspunde. Nu-i place să ne lase cu ochii în soare. Are argumente: DREPTURILE RUSOLINGVILOR!!!

Bdâși!

Vom avea încă un ”apazițâaner constructiv”!!! ... care va vota proiectele utile societății ... partea aceea a societății - cea rusă!!!

”Unii vor zice că suntem proiectul lui Filat, Plahotniuc sau chiar Voronin. Vreau să vă anunț oficial e proiectul nostru personal. Nu am discutat niciodată cu Filat, Plahotniuc, Lupu sau oricine despre acest lucru”, a declarat Mișin, citat de Union.md, precizând că va rămâne fidel ideilor comuniste.”

Ei, dacă va rămâne fidel ideilor comuniste îi las o poză lui diadia Mișin, care mi-a căzut la țanc în fața ochilor pe facebook, cu un citat al unui mare înaintaș al idelor cărora el le va rămâne fidel - Carl Marx:

”Nu cunoaște limba statului în care locuiește musafirul, idiotul sau ocupantul care-și impune limba.” (”Nasajdati” are sensul de a sădi, de a implementa, de a introduce)

Sursă imagine: Facebook

0 comentarii: