Atac ucrainean mai jos de centura romaneasca...


Constanta cu care isi sustin ideile geopolitice, politice, ideologice "liderii" din spatiul ex-sovietic este admirabila. Din ce in ce mai acizi, din ce in ce mai aroganti, din ce in ce mai demni de mila sunt acestia in incercarile lor de a arata opiniei internationale cat de "actori" sunt si nu orice fel de actori, ci EX-SOVIETICI.

Astazi am citit pe 9am un articol preluat de pe NewsIn, care la randul lor l-au tradus de pe un portal ucrainean. Am citit si varianta in limba romana si pe cea in limba rusa. Ce pot sa spun? Ori ucraineana, ori rusa, mojicia slavona are continuitate in timp si spatiu.

Va las mai jos ambele link-uri si va invit la un dialog "constructiv" (dupa cum ar spune "Domnul" Vladimir Voronin) despre cat de ucraineana este regiunea Odessa sau Bucovina de Nord. Iar ca dialogul sa fie complet va mai las un link care contine pretentiile Ucrainei fata de Republica Moldova, ca na: tot romani sunt si acestia, chiar daca se autointituleaza moldoveni.


http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/International/132025/Presa-ucraineana-Romania-o-hiena-a-Europei-de-Est.html

http://timer.od.ua/?p=13845

http://www.cseea.ro/publicatii/view/brief-analysis/ucraina-politic259-extern259

5 comentarii:

ROMANIA spunea...

Ia ei fac ce fac demult. De vreo suta de ani. Nu e nimic surprinzator, totdeauna au mers pe ideea romanilor ca niste imperialisti (ar trebui sa se uite in oglinda daca vor sa vada imperialisti) sau a romanilor ca tigani/puscariasi etc.

Ceea ce e deranjant e ca oamenii nostri de stat nu sunt demni si nu au o politica coerenta fata de romanii din jurul granitelor. Daca pentru republica Moldova de voie de nevoie, perioada asta se vantura declaratii curajoase, va mai trece multa apa pe Tisa, Dunare, Prut si Nistru pana vom vedea fapte cu privire la romanii din Ucraina si Serbia.

ROMANIA spunea...

si Angela, vezi ce faci cu comentariile astea, lasa si optiunea sa scrie omul anonim sau publicand un pseudonim, a fost un chin pana sa public comentariul :)

Angela Grămadă spunea...

O suta de ani spui? Eu zic ca de mult mai mult timp.

In plus e in firea rusului sa fie parte a unui imperiu si daca acesta e Imperiul Rus este cu atat mai bine.

Mai nou rusii sustin ca limbile europene provin de la limba rusa. Am vazut si o emisiunie despre asta. E in limba rusa, dar o sa gasesc link-ul, cel putin pentru cunoscatori si o sa incerc sa fac eu o traducere cat de cat acceptabila si o voi posta pe blog.

Imi cer scuze pentru problemele tehnice, sunt si eu noua in blogging. Promit sa rezolv problema cat de curand.

G spunea...

Gata, le-ai rezolvat :)

In perioada 50-60 in domeniul istoriei in RO se mergea pe originile slave pe care le are poporul roman, vecinii de la Rasarit fiind cei care ne-au protejat mereu de-a lungul istoriei nostre :D

Angela Grămadă spunea...

Ce dragut din partea lor, au uitat porbabil ca au nimicit peste 30 milioane de oameni in perioada interbelica si postbelica, numai ca eu nu am uitat ca mi-au trimis bunicii in Siberia... .